Obchodní podmínky a reklamační řád

Obchodní podmínky

uzavřené podle § 1751 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku Společnosti:

Espre s.r.o.

se sídlem Hostomice, Zahradní 119, PSČ 26724

IČ 04699653

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 200975 pro poskytování služeb prostřednictvím webové stránky www.inboxcoffee.cz

Adresa pro doručování elektronické pošty je: hello@inboxcoffee.cz

 

Naše obchodní podmínky jsme se snažili co nejvíce zjednodušit. Pokud z nějakého důvodu nebudete s naší službou spokojeni, kontaktujte nás a společně najdeme způsob, jak situaci vyřešit.

 

Kupní smlouva a cena

Kupní smlouva mezi prodávajícím (provozovatelem uvedeným výše) a kupujícím (jinou fyzickou osobou) je uzavřena v momentě odeslání vyplněné objednávky na kávové předplatné kupujícím na stránkách www.inboxcoffee.cz.

Cena uvedená v objednávkovém formuláři na těchto stránkách se vždy vztahuje k jednomu konkrétnímu objednávkovému cyklu a je konečná, tedy včetně poštovného či jakýchkoli jiných poplatků. Kupní smlouva je automaticky obnovována na následující cyklus k termínu ukončení příjmu objednávek na tento cyklus, který bude vždy uveden na stránkách www.inboxcoffee.cz a tato informace bude také zaslána zákazníkovy s aktivním kávovým předplatným nejméně 48 hodin předem.

Daňový doklad – fakturu včetně povinných údajů dle elektronické evidence tržeb (EET) vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

Společnost Espre s.r.o. není plátcem DPH.

 

Reklamace a vrácení zboží

Poskytujeme 100% garanci spokojenosti a uděláme vždy vše, co je v našich silách, abychom jakýkoliv případný problém vyřešili. Pokud se stane, že obdržené zboží neodpovídá vašim očekáváním, kontaktujte nás prosím do 14 dnů od jeho doručení na email hello@inboxcoffee.cz a zašlete nám ho zpět na naši kontaktní adresu uvedenou výše. Po obdržení vráceného zboží vám obratem zašleme na vaši platební kartu celou částku placenou za danou zásilku. Důvod vrácení udávat nemusíte, ale budeme rádi, pokud to uděláte, a my tak budeme moct naše služby nadále zlepšovat.

 

Doprava a platba

Kávu rozesíláme službou “Doporučená zásilka” společnosti Česká Pošta a v současné době zasíláme pouze na území České Republiky.

Platba za dopravu je již součástí kupní ceny.

Platbu za předplatné je možná provést platebními kartami Visa a Mastercard. Částka za první objednávku vám bude odečtena z platební karty v okamžiku dokončení výběru a koupě Vašeho kávového předplatného. Následně vám bude stejná částka automaticky odečtena z platební karty vždy až těsně před odesláním každé nové objednávky vašeho aktivního kávového předplatného. O blížícím se ukončení nejbližšího objednávkového cyklu a zaslání další objednávky z vašeho předplatného budete vždy předem informováni e-mailem. Rovněž vám následně emailem oznámíme stržení související částky z vaší platební karty.

 

Ochrana osobních údajů

S osobními údaji nakládáme v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše osobní údaje jsou použity pouze pro vyřízení vašich objednávek nebo dalších požadavků. Nikdy nebudou poskytnuty nikomu, kdo se nějakým způsobem nepodílí na zajištění služby a pro něhož jsou konkrétní údaje nezbytné (jako je např. Česká Pošta). Pokud nechcete, abychom vaše údaje po ukončení předplatného dále uchovávali, kontaktujte nás a my je bez prodlení odstraníme. E-mailový zpravodaj můžete kdykoli odhlásit kliknutím na odkaz v každé takové zprávě.

 

Objednávka a termín dodání

Objednávky na současný cyklus jsou přijímány vždy k aktuálnímu termínu ukončení příjmu objednávek, který je vždy zřetelně uveden na stránkách www.inboxcoffee.cz. Stejný termín platí také pro úpravy (změna druhu nebo množství kávy, pozastavení nebo ukončení předplatného) všech aktivních kávových předplatných a každý zaregistrovaný uživatel s aktivní objednávkou o něm bude také předem informován emailem.

 

Zrušení a přerušení předplatného

Kupující má možnost kdykoliv bez udání důvodu předplatné přerušit na 30 dní nebo také své předplatné zcela ukončit. Po dobu přerušení předplatného nebude kupujícímu strhávána částka za předplatné a nebude mu žádné kávové předplatné zasíláno. Přerušení předplatného nebo jeho případné ukončení je možné provést kdykoliv na stránkách www.inboxcoffee.cz v sekci Můj účet. Přerušení či ukončení předplatného je potřeba udělat vždy nejpozději do data ukončení příjmu objednávek na daný cyklus; v opačném případě bude přerušení předplatného nebo jeho ukončení platné od nejbližšího následujícího cyklu.

 

Platné od 22. 10. 2019

Termín uzavření nejbližšího objednávkového cyklu: pondělí 06. květen. Naši kávu pro vás budeme pražit následující úterý a odesílat ve středu ráno.